Logo Loading
    • Brak produktów w koszyku.

Pytania i odpowiedzi

Co oferuje nasz sklep?

Naszym atutem jest sprzedaż odzieży używanej, jedynie odpowiednio wyselekcjonowanej, zgodnej z aktualnymi trendami modowymi. Dbamy, aby stylizacje złożone z naszych ciuchów sprawiły Ci uśmiech na twarzy i pozwalały czuć się modnie za małe pieniądze. Odwiedź nasz sklep, dopasuj ciuchy do własnego stylu i poczuj klasę!

Rejestracja/logowanie:

W jaki sposób mogę zarejestrować/zalogować się na stronie?

Akcje tę możesz wykonać przechodząc na stronę „Moje konto”. Odnośniki do tej strony znajdziesz w nagłówku strony (ikona osoby w widoku desktopowym) lub w stopce strony (kolumna „Obsługa klienta”).

Czy rejestracja na stronie jest wymagana?

Jest to proces opcjonalny i możesz realizować zamówienia bez posiadania konta. Natomiast, posiadanie konta daje Ci możliwość podejrzenia historii zamówień, a także ułatwia proces realizacji kolejnych zamówień przez przypisane do konta dane. Także, dla stałych klientów oferujemy rabaty i są one proporcjonalnie przyznawane do ilości zamówień na koncie.

Nie pamiętam hasła. Co teraz?

Możesz je przywrócić korzystając z maila przypisanego do konta. W tym celu przejdź do strony „Moje konto”, a następnie kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Wpisz w formularz swój mail i oczekuj wiadomości mail z zresetowanym hasłem.

Jak zmienić dane konta, email, hasło?

Wystarczy przejść do strony „Moje konto” i kliknąć zakładkę „Szczegóły konta”. Tam wypełniając odpowiednie pola i klikając na dole przycisk potwierdzający zmiany, możesz zmienić swoje dane, adres email lub hasło.

Jak zmienić adres dostawy/rozliczenia?

Wystarczy przejść do strony „Moje konto” i kliknąć zakładkę „Adresy”. Tam można edytować zapisane adresy dostaw oraz rozliczenia.

Produkty w sklepie:

W jakich ilościach są sprzedawane są produkty?

W większości są to pojedyncze sztuki, dlatego dokonując zakupów trzeba wziąć pod uwagę, że wybrany produkt dłuższym okresie może być niedostępny.

Czy produkt może zniknąć z koszyka?

Owszem. Jeżeli inny klient ten sam produkt, będzie posiadał w koszyku i zrealizuje zamówienie, to może on zniknąć z koszyków innych klientów.

Metody płatności:

Jakie metody płatności oferuje sklep?

Informacje te zostały wyszczególnione na specjalnej podstronie: Metody płatności.

Wysyłka:

W jaki sposób będzie wysłana paczka?

Informacje te zostały wyszczególnione na specjalnej podstronie: Koszty i rodzaje dostawy.

Nie znalazłaś/eś odpowiedniego pytania? Napisz do nas poniżej, a odpowiedź wkrótce się pojawi na stronie.

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez tę witrynę.